Založ si blog

Nevoľte Fica, budete zaujímaví

Nudné piatkové popoludnie, zvoní telefón, neznáme číslo aj keď nezvyknem reagovať zdvihnem. Príjemný ženský naučený komunikovať a udržať pozornosť volaného aj proti jeho vôli mi oznamuje:

Sme agentúra XY  vzhľadom k blížiacim sa prezidentských volieb a robíme prieskum verejnej mienky. Príjemný ženský hlas som hneď po úvodných slovách prerušil tak ako to robím bežne pri podobných telefonátoch. Obligátne som sa poďakoval za snahu, že sa unúvali vybrať práve mňa, ale ja záujem o ich prieskum verejnej mienky nemám a chystal som sa rozhovor ukončiť. „Neskladajte“, nedal sa odbiť príjemný ženský hlas „bude to trvať iba tri minúty“.  Aby som sa tohto nepríjemného rozhovoru zbavil, som príjemnému ženskému hlasu oznámil, že zbytočne zo mnou stráca čas, ja už svojho kandidáta mám a keď pôjdem voliť tak mu dám svoj hlas. Príjemný hlas sa nedal pokračoval.  „Kto je to?“ Aby som to ukončil spontánne som povedal „no predsa Fico“.

Príjemný ženský hlas spozornel, zdalo sa, váha pokračovať, po sekundovej pauze sa ma diplomatický opýtal na vek a vzdelanie. Začal som brať jej záujem pokračovať v prieskume verejnej mienky  vážne a tak bez okolkov som povedal pravdu, mám toľko a toľko rokov, vysokoškolské vzdelanie a ešte čosi navyše. Po skončení môjho monológu príjemný ženský hlas mi oznámil, že respondentov v takom veku s vysokoškolským vzdelaním podľa osnov už majú dosť.  Tak som príjemný ženský hlas položartom poprosil nech ma zaradí do kategórie stredoškolákov, po chvíľke váhania mi oznámila, že aj takýchto respondentov majú už dosť , nedal som sa odbiť a tak som ju poprosil nech ma zaradia aspoň k bezdomovcom keď už stratila zo mnou toľko času takých určite nemajú.

Príjemný ženský hlas sa zasekol, trochu nervózne a nepríjemne mi oznámil, že ako respondent v ich prieskume verejnej mienky som pre nich nezaujímavý a ukončil rozhovor. Zostal som v nemom úžase, ponúkol som tri varianty svojej osoby a ani jedná výskum verejnej mienky nebola zaujímavá. Žeby to skazil Fico?

Čo nám vzal a priniesol po 35 rokoch kapitalizmus

28.03.2024

Druhou svetovou vojnou rozvrátená Európa v májových dňoch roku 1945 jasala. Európania verili, že prichádza večný mier a národy pri riešení svojich konfliktoch už nikdy nesiahnu po zbraniach. Ale opak bol pravdou, Európa sa rozdelila vznikli dva protichodné tábory. Západ ktorý oslobodili Američania budovali osvedčený kapitalizmus a východ ktorý oslobodil Sovietsky zväz sa [...]

Ondrej Nepela športovec ktorý oslnil svet

22.01.2024

Dnes 22.1.2024 si športový svet pripomína nedožité 73 narodeniny najlepšieho slovenského športovca dvadciatého storočia Ondreja Nepelu. S krasokorčuľovaním začal už v detstve, keď ako sedemročný pri televíznom prenose z majstrovstiev sveta v krasokorčuľovaní začal pred televíznou obrazovkou napodobňovať krasokorčuliara Karola Divína. Jeho rodičia v ňom objavili [...]

Slovenské zdravotníctvo zlyháva, robte už niečo páni politici

19.11.2023

Pri výročí 17 novembri keď časť poväčšine mladých ľudí pod vplyvom ideologickej a mediálnej propagácie v týchto dňoch ospevuje výdobytky tzv. Nežnej revolúcie ako slobodu slova, možnosť voľného cestovania a pod. To je v poriadku, ale treba tým mladým a poväčšine ešte zdravým ľuďom povedať, že nech sa majú na pozore, lebo na Slovenku dejú veci ktoré nám, ale v [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.